Suport a l’assistència

Ajuts a l'assistència

La Fundació impulsa diverses línies d’ajuts adreçats als professionals de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau per promoure la recerca i la innovació en l’activitat assistencial i per a estades formatives a hospitals o centres de recerca biomèdica.

Ajuts per a estades formatives

Amb la finalitat de potenciar la incorporació de noves tecnologies, procediments i avenços assistencials a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, la Fundació convoca ajuts als membres del Cos Facultatiu d'aquest Hospital per a estades formatives a hospitals o centres de recerca biomèdica d’Espanya o de l’estranger.

Ajuts per promoure la recerca i innovació infermera

La Fundació publica una convocatòria d’ajuts destinats a promocionar la recerca i la innovació entre el personal de la direcció infermera de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, amb l’objectiu de potenciar la incorporació de noves tecnologies, procediments i avenços a l’activitat assistencial.

Ajuts a projectes innovadors de solucions digitals

Revalidant el seu suport a la innovació i la transformació digital assistencial, la Fundació publica la primera convocatòria d’ajuts destinats a la promoció de projectes innovadors de solucions digitals a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Es promouran projectes que, mitjançant validació clínica, facilitin l’adopció de tecnologia sanitària i la transformació de les rutes assistencials de l’Hospital.

Ajuts INNOPAU

Amb l'objectiu de promoure la cultura d'innovació en l'entorn Sant Pau, la Fundació ha aprovat destinar un ajut econòmic a finançar part del Programa INNOPAU, iniciativa liderada per la Unitat d'Innovació i Transferència de l'Institut de Recerca Sant Pau. L’objectiu del programa INNOPAU és promoure i consolidar projectes innovadors en fases inicials de desenvolupament, amb un fort enfocament en la seva aplicabilitat al Sistema Nacional de Salut.