Impuls de la recerca

Ajuts a la recerca

En col·laboració amb l’Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, la Fundació Privada impulsa i finança diverses línies d'ajuts per potenciar el creixement personal i professional dels investigadors, i assentar unes bases sòlides per a la recerca del futur.

Ajuts INNOPAU

Amb l'objectiu de promoure la cultura d'innovació en l'entorn Sant Pau, la Fundació ha aprovat destinar un ajut econòmic a finançar part del Programa INNOPAU, iniciativa liderada per la Unitat d'Innovació i Transferència de l'Institut de Recerca Sant Pau. L’objectiu del programa INNOPAU és promoure i consolidar projectes innovadors en fases inicials de desenvolupament, amb un fort enfocament en la seva aplicabilitat al Sistema Nacional de Salut.