Enrere 01/07/2021

La Fundació, present al Saló 4YFN

Barcelona té potencial per esdevenir un centre de referència en salut digital? Aquest va ser el punt de partida del debat organitzat pel Barcelona Health Hub (BHH), organització resident al Recinte Modernista, amb motiu de la inauguració del Saló 4YFN, la trobada d’start-ups que es desenvolupa en el marc del Mobile World Congress.

El diàleg va tenir lloc el passat dilluns 28 de juny, i va comptar amb la participació de Jordi Grau, director de l’Àrea de Projectes i Sistemes d’Informació de la Fundació; Luca Venza, director d’Innovació Tecnològica, Transferència i Acceleració d’IESE, i Carlos Parry Lafont, cap d’Afers Públics d’AstraZeneca. El debat, moderat per Cristian Pascual, CEO de Mediktor i president del Barcelona Health Hub, va servir per analitzar les principals tendències del sector i el paper que tot l’entorn de Sant Pau (la Fundació, l’Hospital i l’Institut de Recerca) pot jugar en l’expansió del hub i l’agilitació dels processos de transferència tecnològica entre els emprenedors i les institucions sanitàries.

BHH, del qual són membres la Fundació, l’Hospital i l’Institut de Recerca de Sant Pau, és present aquests dies al congrés de telefonia mòbil per connectar noves iniciatives en l’àmbit de la salut digital amb inversors i altres agents del sector.