Enrere 01/07/2020

El Recinte Modernista, escenari de la primera cursa de la ‘nova normalitat’

El Recinte Modernista ha acollit la primera cursa regulada dins la nova normalitat, la Milla de Sant Pau. La competició, que va tenir lloc el passat dissabte 27 de juny, ha estat organitzada per l’Hospital de Sant Pau i ChampionChip, amb el suport de la Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i la col·laboració de la Fundació DiR i Fundació Cors Units.

El recorregut ha consistit en sis voltes a un circuit interior de 800 metres. La classificació s’ha determinat per les dues voltes més ràpides de cada participant.

Donant compliment a les mesures de prevenció de la Covid-19, el nombre de corredors s’ha limitat a 100 persones, entre les quals estaven inclosos tres atletes olímpics: Carles Castillejo, Reyes Estévez i José Luis Blanco. Un grup de voluntaris ha vetllat perquè es respectin les normes de seguretat establertes per les autoritats sanitàries.

Els ingressos provinents de les inscripcions es destinaran als projectes d’investigació sobre el coronavirus que està desenvolupant l’Institut de Recerca de Sant Pau.

Enrere 01/07/2020

El Recinte Modernista, escenari de la primera cursa de la ‘nova normalitat’