Enrere 03/12/2020

El Recinte Modernista acull una campanya de cribratges de Covid-19

De l’1 al 15 de desembre, el Recinte Modernista acull un dels dispositius de cribratges massius que ha activat el Departament de Salut per detectar nous casos de Covid-19 a la ciutat de Barcelona. La Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ha cedit diferents espais de la planta soterrània del Pavelló de l’Administració, per on els propers dies s’ha previst que passin més de 10.000 persones que resideixen als barris del Guinardó, la Salut, Sagrada Família, Navas, Camp de l'Arpa, Congrés i Els Indians.

El vicepresident Pere Aragonès i la consellera de Salut, Alba Vergés, van visitar el Recinte Modernista de Sant Pau coincidint amb l’inici de les proves. Aragonès i Vergés van estar acompanyats per Gemma Craywinckel, directora gerent de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, i Jordi Bachs, director gerent de la Fundació. A la visita també hi van participar el secretari de Salut Pública, Dr. Josep Maria Argimon, i diferents representants de la Fundació de Gestió Sanitària, el Departament de Salut, l’Institut Català de la Salut i el Consorci Sanitari de Barcelona, entre d’altres.