Enrere 26/06/2020

‘Diumenges solidaris’ en suport a l’activitat assistencial i investigadora

El Recinte Modernista posa en marxa els ‘Diumenges solidaris’. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que tindrà lloc cada primer diumenge de mes, és destinar els ingressos generats per la venda d’entrades del programa de visites a projectes assistencials i d’investigació desenvolupats per l’Hospital i l’Institut de Recerca de Sant Pau, així com als programes d’acció social que impulsa la Fundació.

Les tres primeres jornades, previstes els dies 5 de juliol, 2 d’agost i 6 de setembre, estaran dedicades a les línies d’investigació sobre el coronavirus que s’estan desenvolupant a Sant Pau.

Tot i que d’ara endavant l’entrada sigui de pagament, el Recinte Modernista ha introduït diferents mesures per seguir garantint l’accés de determinats col·lectius socials. En concret, els primers diumenges de mes continuaran sent gratuïts per als majors de 65 anys, els menors de 12 i els titulars del carnet Amic Veí.

Enrere 26/06/2020

‘Diumenges solidaris’ en suport a l’activitat assistencial i investigadora