Col·labora

Testament solidari

Fes possible la medicina del futur i ajuda als que més ho necessiten. Si vols col·laborar a fer possible la medicina del futur o a portar a terme diferents projectes socials, pots fer el teu testament solidari a favor de la Fundació. Estaràs contibuint a l’activitat assistencial i investigadora de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i a mantenir vigent el compromís social d’aquesta institució amb diferents col·lectius en risc d’exclusió.

Tens diferents opcions a l’hora d’incorporar al teu testament un llegat solidari a favor de Sant Pau: llegar una quantitat fixa de diners, determinar un percentatge d’un patrimonio o bé llegar qualsevol tipus de béns.

La teva aportació serà decisiva per millorar la salut de les properes generacions, i deixaràs la teva empremta en una institució sanitària amb més de sis segles d’història.

Consulta tots els projectes que impulsem

Com fer un testament solidari?

És necessari deixar per escrit la teva voluntat de fer un llegat solidari en el teu testament. Et recomanem fer-ho davant notari en un testament obert, ja que és el procediment més segur, econòmic i útil. En aquest sentit, cal que l’indiquis que vols incloure en el teu testament com a hereva o benficiària d’un lelgat a la Fundació Privada hospital de la Santa Creu i Sant Pau, amb domicili social al carrer Sant Antoni Maria Claret, 167, i el NIF G-08197774.

Si la teva voluntat és contribuir a un fi concret (una malaltia o una línia de recerca específica) cal que ho indiquis de manera clara. En aquest cas, es recomana fer referència el concepte “anàlegs”, ja que el pas del temps i l’avenç de la medicina poden fer que en el moment de l’obertura del testament el fin idicat estigui resolt o hagi evolucionat.

llegatsolidari@fundaciosantpau.cat