Enrere 17/02/2016

Suport a la reinserció de joves sols en situació de risc social

La Fundació Privada ha signat amb el Casal dels Infants per a l’Acció Social als Barris un conveni de cessió que formalitza l’ús d’un dels seus immobles, destinat a la reinserció de joves sols en situació de risc social. Al llarg de 2015, han estat 4 els joves que han pogut viure en aquest pis.

Amb aquest conveni es dóna continuïtat a l’acord que van signar el 2013 la Fundació Privada, la Fundació de Gestió Sanitària de Sant Pau i el propi Casal, segons el qual, i gràcies a la participació voluntària del Servei de Medicina Física i Rehabilitació de l’Hospital, es formen joves com a assistents personals per fer acompanyament social a persones amb diversitat funcional. Per a aquesta formació, la Fundació Privada facilita l’Aula de Rehabilitació i Autonomia a la Llar i assumeix el cost de l’equipament per dur a terme la feina i dels productes d’alimentació, vestimenta i higiene.