Enrere 02/05/2021

Nova edició de la Jornada “Entre Mares”

El Recinte Modernista ha acollit una nova edició de la Jornada “Entre Mares”, organitzada pel Servei de Ginecologia i Obstetrícia de l’Hospital. A la Sala Pau Gil ha tingut lloc una taula rodona en què diversos professionals de la salut perinatal han reflexionat sobre aspectes que giren al voltant de la maternitat, posant l’accent especialment en la Covid com la major inquietud actual. La trobada, que ha s'ha pogut seguir telemàtica i presencialment amb aforament reduït, vol ser un espai de diàleg i divulgació transversal entre tota la comunitat de mares, pares i futures famílies.

La Fundació dona suport a l’organització de la Jornada “Entre Mares” dedicant el Diumenge Solidari del mes de maig al projecte de recerca “Embaràs i Covid”. Els ingressos generats per la venda d’entrades al llarg del dia es destinaran a l’avenç d’aquest projecte d’investigació, que vol aprofundir el coneixement sobre diferents aspectes de la vacunació contra el coronavirus i la gestació.