Enrere Recinto Modernista Sant Pau túneles visitas03/11/2015

La Fundació Privada, membre afiliat de l’OMT

La Fundació Privada, com a entitat gestora del Recinte Modernista de Sant Pau, ha estat admesa com a membre afiliat de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), després de presentar la seva candidatura el passat 14 de setembre, a la cimera de Medellín (Colòmbia).

Entre els membres de l’OMT hi ha 157 països, 6 membres associats i més de 480 membres afiliats que representen el sector privat, institucions d’ensenyament, associacions de turisme i autoritats turístiques locals.

L’OMT és l’organisme de Nacions Unides encarregat de la promoció d’un turisme responsable, sostenible i accessible per a tothom, que contribueixi al creixement econòmic, a un desenvolupament inclusiu i a la sostenibilitat ambiental.