Enrere 26/10/2020

La Fundació dona suport a La Marató

El Recinte Modernista i l’Hospital de Sant Pau seran dos dels escenaris de La Marató de TV3 d’enguany, que es dedica a la Covid-19. Aquesta edició, que se celebrarà el proper 20 de desembre, vol posar en valor la feina dels treballadors i treballadores de l’àmbit sanitari. Per això, al llarg de la jornada, hi haurà connexions en directe amb diversos hospitals de Catalunya.

La Fundació ha cedit diversos espais del Recinte Modernista, entre els quals s'inclou la Sala Domènech i Montaner, on s'instal·larà un set d'entrevistes. A més, es rodaran diferents actuacions musicals.

Els diners recaptats per La Marató es destinaran als diferents programes d’investigació sobre la Covid-19 que ja estan en marxa. Actualment, a l’Hospital i a l’Institut de Recerca de Sant Pau s'estan desenvolupant una trentena de línies d’investigació amb l’objectiu d’assolir un coneixement global sobre la malaltia del coronavirus. Entre altres aspectes, s’està intentant conèixer quins pacients faran complicacions respiratòries greus, com identificar factors genètics i bioquímics que permetin predir el pronòstic dels malalts i com es pot obtenir informació sobre la resposta immunitària a la infecció.

Enrere 26/10/2020

La Fundació dona suport a La Marató