Enrere 15/04/2016

Inauguració de la nova Unitat Down - Alzheimer

L’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i la Fundació Catalana Síndrome de Down han inaugurat la Unitat Down – Alzheimer, que estarà ubicada al Pavelló de Santa Victòria.

La Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ha cedit l’espai que ocuparà la nova unitat, que permetrà millorar la qualitat en l’atenció dels pacients amb la integració en una única localització de l’atenció neurològica adulta de les persones amb síndrome de Down de Catalunya.

La Unitat Alzheimer - Down és l’embrió d’un ambiciós projecte, l’International Sant Pau Alzheimer & Down Barcelona Institute (ISADI), un centre mundial de referència per a la recerca en l’Alzheimer, integrat pel Sant Pau Alzheimer Research Center i el Barcelona Down Medical Center de la Fundació Catalana Síndrome de Down.

El Barcelona Down Medical Center, amb l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, vol donar resposta a la complexitat de tots els problemes neurològics de les persones adultes amb síndrome de Down de Catalunya.