Enrere 30/04/2021

El Recinte Modernista i l’Arxiu Històric, Espais de Cultura Responsable

El Recinte Modernista i l’Arxiu Històric de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau han estat distingits com a Espais de Cultura Responsable. Aquest reconeixement, atorgat pel Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, certifica que són entorns culturals segurs davant la Covid-19, i que els protocols de protecció i higiene aplicats compleixen amb les condicions exigides per les autoritats sanitàries.

El distintiu també avala la corresponsabilitat de la institució a l’hora de minimitzar els efectes nocius de l’aïllament social a través de la cultura, i el compromís existent amb la inclusió de determinats col·lectius.

Aquest reconeixement s’afegeix a les accions que continuadament desenvolupa la Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau per garantir la seguretat dels visitants i usuaris del Recinte Modernista. Des de la passada tardor, l’espai compta amb el segell Safe Travels, emès pel World Travel & Tourism Council.