Enrere 07/06/2021

El Recinte Modernista acull la 32a edició de la Cursa Científica de l’Hospital

Conèixer els efectes de l’esport sobre la salut i conscienciar a la població sobre la necessitat de fer exercici. Aquests són, un any més, els objectius principals de la Cursa Científica de l’Hospital de Sant Pau, que arriba a la 32a edició.

El Recinte Modernista acollirà aquesta competició esportiva el proper dissabte 19 de juny, a les 10 h. El procés d’inscripció ja ha començat. Per segon cop, el nombre de participants permès serà reduït per complir amb les mesures de prevenció i higiene que garanteixen la seguretat de la competició.

De del 1989, la Cursa Científica ha permès avançar en el coneixement dels efectes de la pràctica esportiva sobre el cos. En total, hi han pres part més de 2.000 participants i s’han dut a terme una vintena d’investigacions que han demostrat científicament que l’esport és beneficiós per a la salut i recomanable per a totes les persones, incloses les que pateixen alguna malaltia, sempre que s’adeqüi a la seva edat i característiques.

La Cursa Científica de Sant Pau compta amb el suport de la Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, la Fundació DIR, la Fundació Cors Units, el Centre d’Alt Rendiment Esportiu de Sant Cugat del Vallès (CAR) i Championchip.