Enrere 07/03/2016

El Recinte Modernista acull la 28a Cursa Científica de Sant Pau

Dissabte 5 de març el Recinte Modernista va acollir la 28a edició de la Cursa Científica de Sant Pau, organitzada pel Servei de Cardiologia de l’Hospital amb el suport de la Fundació DIR, la Fundació Cors Units i la Fundació Privada. Natalia Vía-Dufresne, regatista olímpica, va ser l’encarregada de donar-hi el tret de sortida.

Enguany, com a novetat, la Fundació Cors Units, vinculada amb l’Hospital, va organitzar en paral·lel per l’interior del recinte de Sant Pau (fora de l’espai modernista) una Caminada Solidària per promoure l’estil de vida saludable, que va comptar amb la col·laboració i acompanyament dels gossos i tècnics de la CTAC (Centre de Teràpies Assistides per Cans). Aquest esdeveniment va finalitzar amb una visita dels participants als pavellons modernistes.

La Cursa Científica vol aprofundir en el coneixement dels efectes de l’esport sobre la salut i conscienciar la població sobre la necessitat de fer exercici.