Enrere 05/12/2023

Concessió d’ajuts destinats a projectes innovadors de solucions digitals

El mes de maig de 2023, la Fundació Privada Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, d’acord amb el seu Pla d’Acció Social i Recerca 2023, va convocar la 1a edició d’ajuts destinats a la promoció de la innovació digital assistencial a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, a través de la validació clínica de projectes assistencials amb caràcter innovador que facilitin l’adopció de tecnologia sanitària i la transformació de les rutes assistencials del centre i de l’entorn sanitari.

Després d’avaluar les 23 sol·licituds admeses, i a proposta del Director Gerent de la FGS, el dia 1 de desembre, el director gerent de la Fundació, de conformitat amb el previst a les bases de la convocatòria, va resoldre la concessió de dos ajuts econòmics, dotats cadascun d’ells amb 25.000 €.  Els ajuts es van destinar als següents projectes: Desenvolupament, implementació i avaluació de l’estratègia integral de salut digital RheumAssist en la pràctica clínica de persones amb espondilartritis, liderat pel Dr. David Lobo Prat; i Incorporació de la telemedicina mitjançant salut mòbil en el seguiment i maneig de la pacient afecta d’endometriosi (WHAT-END), dirigit pel Dr. Josep Estadella Tarriel.

Podeu consultar l’acord de concessió dels ajuts concedits per la Fundació.