Enrere 17/02/2021

Comença la restauració de la cúpula del convent

La Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ha iniciat els treballs de rehabilitació de la cúpula de l’antic convent de l’Hospital. L’objectiu és reparar les lesions estructurals que presenta la coberta de la capella de l’edifici.

En total, s’actua sobre una superfície de 120 metres quadrats amb una alçada mitjana de 13 metres. Els treballs consisteixen en la consolidació de l’estructura i la renovació de les peces ceràmiques que la revesteixen.

Les obres tenen un pressupost total de 185.000 euros, que seran finançats amb una subvenció de 61.500 euros provinents del Departament de Cultura de la Generalitat i per fons propis de la Fundació, propietària del Recinte Modernista.

Els treballs formen part de les tasques que es realitzen anualment per preservar i mantenir el conjunt artístic del Recinte Modernista de Sant Pau.