Enrere 25/03/2020

Adquisició de material i equipament mèdic per atendre els afectats per la Covid-19

La Fundació Hospital de la Santa Creu i Sant Pau ha destinat 500.000 € a l’adquisició de material i equipament mèdic. A més, ha gestionat la signatura d'un conveni amb la Diputació de Barcelona per destinar 30.000 euros a donar suport a l'Hospital en aquesta situació d'emergència. L’objectiu d’aquestes mesures és contribuir a dotar dels recursos necessaris els nous espais assistencials que està adequant l’Hospital arran de la crisi de la Covid-19.

Reforçar el subministrament de material és una de les prioritats per fer front a la pandèmia del coronavirus. Amb aquesta iniciativa, la Fundació vol donar resposta a aquestes necessitats urgents i sumar-se a l'esforç que està fent l'Hospital.

Enrere 25/03/2020