Enrere 28/03/2022

150 anys de Creu Roja a Barcelona

El Recinte Modernista acull, fins al 8 d’abril, l’exposició ‘150 anys d’història de la Creu Roja a Barcelona’. La mostra es va inaugurar el passat 25 de març, amb la presència el conseller de Salut, Josep Maria Argimon, acompanyat de Josep Maria Forcada i Jordi Bachs, patró i director gerent de la Fundació Hospital de la Santa Creu i  Sant Pau; Manel Balcells, president del Patronat de la Fundació Gestió Sanitària; Adrià Comella, director gerent de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau; Josep Quitet, president de Creu Roja a Catalunya; i Lidia Lanuza i Mercè Torres, presidentes provincial i local de Creu Roja a Barcelona.

La Fundació col·labora amb el 150è aniversari de la Creu Roja amb la cessió d’un dels espais del Pavelló de l’Administració per fer aquesta exposició. En ella, s’ofereix una visió retrospectiva dels fets més rellevants que han tingut a veure amb l’organització a Barcelona al llarg d’aquest segle i mig. A més, s’hi presenta una visió àmplia dels projectes que Creu Roja desenvolupa actualment a la ciutat.

Amb aquesta iniciativa també es ret homenatge a totes aquelles persones que n'han format part a través del voluntariat, o que han donat suport a l’organització en els seus diferents àmbits de treball.