Programa de beques

En col·laboració amb l’Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, la Fundació Privada impulsa i finança el programa de beques per a la recerca i la formació continuada, destinades a facultatius i investigadors de Sant Pau. La convocatòria d’ajuts a la recerca persegueix, principalment, dos objectius: potenciar el creixement personal i professional dels investigadors, i assentar unes bases sòlides per a la recerca del futur.

El 2016 es van atorgar els següents ajuts per a la recerca i la formació:

• Quatre contractes anuals a residents per desenvolupar un projecte adscrit a un dels grups de recerca de l’Institut (dotació: 142.000 €).
  • Sis estades formatives d’investigadors a l’estranger (dotació: 10.500 €).
  • Set ajuts per a cofinançament de despeses per al desenvolupament de projectes actius dels investigadors titulats o associats contractats per l’Institut de Recerca (dotació: 47.500 €).

La totalitat dels 200.000 € destinats a sufragar aquestes beques els va aportar la Fundació Privada en el marc del seu Pla d’acció social i recerca de 2016.

El 2015, amb un pressupost de 201.500 €, la Fundació va concedir els següents ajuts:

• Dues estades formatives per a facultatius de la Fundació de Gestió Sanitària.
  • Cinc projectes de recerca bàsica per a investigadors de l'Institut de Recerca.
  • Una intensificació per a investigadors principals de projectes europeus concedits.